Lehiakideen atzerketa egiterako orduan, metodologia berrien topaketa egin dugu. Kasu honetan, Visual Thinking-a klasean ikusitako Design Thinking-arekin askotan lotzen delazkoaz ohartarazi gara.
Metodologia hau marrazki sinple eta testu laburren bidez irudikatzen diren ideiak edo edukiak ordenatzeko eta antolatzeko aukera ematen duen tresna da. Hitzez ulertzeko edo atxikitzeko zailena den mezuaren funtsa atzeman nahi du. Sormen teknika honekin, informazioa metodo tradizionalekin baino askoz azkarrago ikastea lortzen da; hala ere, beste metodologia batzuekin konbinatuta egon behar du, eraginkorra izan dadin. Ezagutu beharreko hainbat abantaila ditu, hala nola:
- Ulermena, gogoeta eta sormena errazten ditu.
- Informazioa beste ikuspuntu batetik ikusteko aukera ematen du.
- Errealitate areagotuko proiektuekin konbina daitezke.
- Prestakuntza-edukiak modu bisualean antolatu eta antolatzeko aukera ematen du.
Ildo horretan, infografia visual thinking metodologian erabiltzen den formaturik ohikoenetako bat da, irudiak eta testua nahasten ditu, informazioa modu erraz, erakargarri eta ulerterrazean erakusteko.
Enpresaren barruko esparru askotan aplika dezakegu metodo hau. Alde batetik, komunikatzeko modu bat denez, marketin-teknika gisa erabil daiteke. Bestalde, langileen prestakuntza-metodo gisa ere balio du, onura gehienak ikaskuntza-mailakoak baitira. Teknika hau oso baliagarria da arazoak konpontzeko eta erabiltzaileen/bezeroen beharrei erantzuteko. Gainera, ezin hobeto konbina daiteke Canvas metodologiarekin.
No hay comentarios:
Publicar un comentario