Programa 3 blotekan zatitu dugu:
- Profesionalen hitzaldiak
- Enpresa kasu praktikoak
- Taller praktikoak
Helburua
Industria enpresetako negozio, marketin eta komunikazio arduradunak ahalduntzen jarraitzea, sektoreko enpresen bizipenak entzunez eta tailer praktikoetan aurrera egiteko ideiak eta egitekoak proposatuz parte hartuz.Programa
- 9:00 Harrera eta izen-ematea
- 9:30 Kongresuaren irekiera ekitaldia.
- 9:45 "Nazioarteko SEO estrategia: Zure Webaren nazioarteko ikusgarritasuna handitzea". Aleyda Solis
- 10:45 "SEO oporretan". Fran Murillo
- 11:30 Networking - Kafea
- 12:00 Enpresako kasu praktikoa: Lufe - Enrique Arrillaga
- 12:20 Enpresako kasu praktikoa: Mapner - Mikel Irizar
- 12:40 Enpresako kasu praktikoa: Geka - Jose Larreategi
- 13:15 Partehartzaileak tailer hauen artean bat aukeratu behar du:
- 1 Tailerra: Noelia Jimenez - "Coprywriting estrategikoa salmenta eskutitz egokiak idazteko"
- 2 Tailerra: Ricardo Tayar - "Webgune edo aplikazioen definizio egokia bezeroak erakartzeko"
- Inskripzioa buruto ondoren, korreo elektronikora helduko da tailer aukeraketa formularioa. Tailer esleipena eskaera ordenaren arabera eta lekuaren arabera egingo da. Egokitutako tailerra emailez komunikatuko da.
- 14:15 Agurra eta itxiera
Hernani (Gipuzkoa)
Data:
2018/10/23
Prezioa:
Doakoa
- Agentzia koordinatzailea: Garaia Enpresa Digitala
- Lekua: Ideo-Orona (Hernani)
- Ordutegia: 09:00 - 14:00 tara (9:00 - 14:00)
- Iraupena: 5 0.
- Antolatzailea: SPRI - Garaia Enpresa Digitala
Informazio gehiago eta izena emateko lekua
- Telefonoz: 944 536 262
- E-mail bidez: apuntaeuskadinnova@spri.eus
No hay comentarios:
Publicar un comentario