MKEI

Orriak

  • Orri nagusia
  • Test azterketa
  • Hamar aginduak
  • Zertarako bloga?
  • Gomendioak
  • Ebaluazioa
  • Irakaslea

martes, 11 de septiembre de 2018

9 ebooks gratuitos sobre inbound marketing que no te puedes perder

Informazio interesgarria asignaturan ikasitako kontzeptuaren ezagutzan sakontzeko.

Informazio-iturria: Inboundcycle.com



- 1. Los resultados del inbound marketing
- 2. Cómo lanzar una campaña de inbound marketing
- 3. Cómo poner en marcha un departamento de inbound marketing
- 4. Las principales herramientas de inbound marketing
- 5. Contenidos: el pilar del inbound marketing
- 6. Cómo aplicar el SEO en tu estrategia de marketing online
- 7.  Cómo usar las redes sociales para captar nuevos clientes potenciales
- 8. Automatización del marketing
- 9. Lead nurturing y lead scoring
Publicado por Joseba A. Etxebarria en 9:00
Etiquetas: 1. gaia, Inbound Marketing

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada más reciente Entrada antigua Inicio
Suscribirse a: Enviar comentarios (Atom)

Lan praktikoaren entregak

Plangintza entregatzeko eguna: Azaroak 15. Plangintzaren ebaluazioa entregatzeko eguna: Abenduak 20

Bulegoko tutoretzak

Bulegoko tutoretzak

Marketin digitala ikasteko blogak

Marketin digitaleko 100 blog interesgarriak

Hemendik zuzenean hartuta: www.increnta.com Gure esker onez. “La inspiración existe pero tiene que encontrarte trabajando” . Estoy s...

Abisuak

Programaren aurkezpena azaltzeko lehenengo eguna funtsezkoa da, formatzeko proiektuaren kriterio guztiak horretan azalduko baitira.

Teoriako eskoletara ekarri, mesedez, lan praktikoan garatzen duzun proiektua, horrela teorian azaltzen dena testuinguru zehatz horretan aplikatuko duzu eta ikasgelan interakzioak sortzeko eta zalantzak argitzeko bidea izan daiteke.

Zure marketing plan pertsonala egin nahi baduzu, teoria azaltzeko eredu bezala erabili ahal dugu. Prest zaude horrela egiteko? Irakasleari esaiozu.

Blog honetan bilatu

Artxiboa

Ikusiena

  • Ekintzailearen ezaugarriak
    Bilbao Lan Ekintza erakundeak argitaratu zuen "Bilbon enpresa bat sortzeko gida praktikoa"-n agertzen diren ekintzailearen ezaug...
  • Marketin digitaleko 100 blog interesgarriak
    Hemendik zuzenean hartuta: www.increnta.com Gure esker onez. “La inspiración existe pero tiene que encontrarte trabajando” . Estoy s...
  • Marketineko pentsamolde profesionala ezagutzen
    Irakurri marketineko zerbitzuak eskaintzen dituen enpresak erabiltzen duen diskurtsoa profesional berriak erakartzeko: Trabajar en Daemo...
  • XI Business Global Conference ekitaldira joateko gonbidapena
    Dohainik joan zaitezke Ekitaldi honetara joan nahi baldin baduzu, esaidazu ikasgelan eta zuretzako gonbidapena eskuratzen saiatuko naiz....
  • Kotler: Produktuak, Zerbitzuak eta Marka Estrategiak
    Eskuratu dokumentua e-gelan

Twitter EHUko Publizitatea

Tweets by @publizitario

Timer

Timer

Gure jarraitzaileak

Etiketak

1. gaia (13) 1.atala (1) 2. gaia (12) 2. taldea (1) 3. gaia (10) abileziak (1) abisuak (1) adimen artifiziala (1) aholkuak (2) akatsak (4) aktak (1) app marketing (1) atazak (15) aurkezpena (1) avatar (1) balio-proposamena (2) balore-proposamena (1) banaketa (4) beharrak (1) beldurrak (1) bezeroa (1) biblioteka (1) bideoa (7) bideojokoak (1) big data (3) bilerak (1) bitakora (11) branding (2) buyer pertsona (2) canvas (7) CMO (1) DAFO (1) data analitycs (1) desing thinking (2) ebaluazioa (3) edizio-programak (1) edizioa (1) eduki osagarria (19) eGela (2) ekintzailea (8) ekintzailetza (3) ekitaldiak (12) elevator pitch (1) enfoke (1) enplegagarritasuna (7) enplegutasuna (9) enpresak (1) entrega finala (1) eragina (1) Erosteko prozesua (2) errealitate areagotua (2) errealitate birtuala (3) eskaria (1) estrategiak (8) ETEak (1) etorkizuna (2) fideltasuna (1) formakuntza-metodoa (44) formatzeko bideak (16) frankizia (1) gabonak (1) galderak (2) grabatu (1) graduondokoa (1) harreman publikoak (1) harremanen marketin (2) helburu publikoa (1) helburuak (7) ikasteko metodoa (14) Inbound Marketing (3) infografia (1) ingelesa ontzen (5) inntek (1) internet (2) irakurketa (1) irudi korporatiboa (1) jarduera osagarriak (36) kanban (10) kokapena (1) kolaborazioa (1) komunikadores jardunaldia (2) komunikazio integratua (1) komunikazioa (3) kontrola (2) kontsumitzaile berria (1) kontsumitzaileak (1) Kotler (5) KPI (4) kreatibitatea (1) laburpen exekutiboa (1) lan eskaintza (13) lan osagarriak (2) lan-gaitasunak (12) lanpraktikoa (36) legeak (1) lehiakideak (1) maketazioa (1) marka (1) marka pertsonala (5) marketin (5) marketin arduraduna (1) marketin berdea (1) marketin digitala (6) marketin estrategikoa (1) Marketin industriala (3) marketin interaktiboa (14) marketin plan pertsonala (1) marketin plana (25) marketin-teknika (1) marketina (1) marketinaren definizioa (1) Marketing 3.0 (1) marketing digitala (1) marketing interaktiboa (2) marketing mix (2) marketing plana (1) masa kritikoa (1) merkataritza elektronikoa (7) merkatu ikerkuntza (1) metabertsoa (10) metodologia (27) mikroingurunea (1) mkei (1) motibazioa (1) negozio-plana (8) nola egin (1) oinarriak (1) onurak (2) oportunitatea (1) PESTEL (1) Philip (1) plangintza (2) podcast (1) Prezioa (3) produktu (3) proiektuen kudeaketa (5) publizitatea (3) roblox (1) salmenten sustapena (1) saltzailea (1) scrum (2) segmentazioa (2) sormena (1) sozietate mugatua (1) talde lana (5) tip (1) trello (6) trukoak (1) user pertsona (1) visual thinking (1) xede taldea (1) zuzeneko marketina (1)

Osagarrizko edukiak

  • Blogger erabiltzeko eskuliburua
  • Blogger erabiltzea (google)

Ikasteko webgune lagungarriak

  • Einstein Marketer
  • Mk. Digitaleko blog interesgarriak
  • Ciberconta
  • Marketing XXI
  • Komunika

Dokumentu interesgarriak

  • Marketinaren Oinarriak. Egileak: Philip Kotler, Gary Armstrong
  • El plan de marketing en la práctica (20. edizioa). Egilea: Jose Mª Sainz de Vicuña

Webgune interesgarriak

  • Entrepreneur
  • EHUko Komunikazio Korporatiboaren Masterra
  • BtoB Magazine
  • EHUko Marketin Masterra
  • Marketing Democrático
  • Marketing XXI

Etika profesionala

  • Plagioa

marketingnews.es

Cargando...
Tema Sencillo. Con la tecnología de Blogger.

Txistea

"Oikina Oilaskoak" enpresaren marketin arduradunak oso ideia ona izan ondoren Vaticanora abiatzen da Aita Santuarekin hitz egitera. Audentzia eskatu eta ematen diote.

Aita Santuaren aurrean eta bedeinkapena jaso ondoren bere ideia azaltzen dio:

-Aita Santua, oso negozio ona proposatzera natorkizu. Oikina Oilaskoak 10 milioi euro Elizari emango dio berorren santutasunak Gure Aita otoitzean honako aldaketa egiten badu: otoitzak "emaguzu egunean eguneko ogia" esan beharrean, honako hau agertzea nahi dugu "emaguzu egunean eguneko oilaskoa"-

Aita Santuak erantzuten du: "Hori egitea ezinezkoa da! Gure Aita otoitza gure jaungoikoak emandako otoitza da eta ezin dugu aldatu"

-Ondo da berorren santutasuna- marketinekoak jarraitzen du -Oikina Oilaskoak 100 milio euro Elizari emango dio Gure Aita otoitzean honako aldaketa egiten bada: otoitzak "emaguzu egunean eguneko ogia" esan beharrean, "emaguzu egunean eguneko oilaskoa" esan dezan-

Aita Santua dardarka eta izerditan hasten da, bekokiko izerdia eskuzapiaz lehortu ondoren erantzuten du: "Hori ezinezkoa dela esan dizut dagoeneko. Gure Aita otoitza Jaungoikoaren otoitza da eta aldatzea oso bekatu larria da"

-Ulertzen dut berorren santutasuna- marketinekoak Aita Santuari erantzuten dio irribarre maleziatsua erakusten, -hau da gure azken eskaintza: Oikina Oilaskoak 1.000 milioi euro Elizari emango dio Gure Aita otoitzak "emaguzu egunean eguneko ogia" esan ordez, "emaguzu egunean eguneko oilaskoa" esaten badu-

Aita Santuak eskuzapia patrikan sartu eta marketinekoari bedeinkapena di-da eman ondoren erantzuten dio: "Egina duzu! Biharko Kardinalen Batzarra deituko dut eta zure proposamena onartuko dugu, nire kontu!"

Biharamunean Aita Santuak Kardinalen Batzarrean berri onak eta txarrak dituela adierazten du. -Berri ona- Aita Santuak Kardinalgoari esaten dio -gure Elizak 1.000 milioi euroko donazioa jaso duela da, eta berri txarra Bimbo enpresaren kontua galdu dugula-