Internet-en sorrera bizitza ikuspegiaren aldaketa ekarri dio hainbat pertsonei. Hortaz, marketin-a behar berri hauei moldatu behar izan da. Philip Kotler-en arabera, hauek dira marketin berriaren 10 oinarriak:
- Kontzumitzaile da erabakiak hartzen dituena
- Segmentazioa
- Erosleak konponbideak bilatzen ditu
- Banaketa prozesuan arreta handia jarri behar da
- Eroslea ondo ezaugutu behar da
- Eskutan ditugun kanal guztiak erabili behar ditugu
- Metrikak ikertu behar dira
- Teknologia funtsezkoa da
- Eroslea poltsikoan sartu behar da
- Marketin-a enpresaren arlo guztiak barneratzen ditu (baita komunikazio arloak ere)
http://noticias.infocif.es/noticia/los-diez-principios-del-nuevo-marketing
1 comentario:
Eskerrik asko Ane. Ea animatzen zaren ezagutza gehiago konpartitzen.
Publicar un comentario