jueves, 17 de septiembre de 2015

Marketin berriaren 10 oinarriak Philip Kotler-en arabera.

Philip Kotler marketin modernoaren aita bezala ezagutzen da. Kellog School of Management-ko (Northwestern University) irakaslea da eta berak idatzitako 20 liburu baino gehiago 20 baino hizkuntz gehiagotara itzuli egin dira. Azken 40 urteetan sari ugari irabazi egin ditu egindako lan eta ikerketei esker. 

Internet-en sorrera bizitza ikuspegiaren aldaketa ekarri dio hainbat pertsonei. Hortaz, marketin-a behar berri hauei moldatu behar izan da. Philip Kotler-en arabera, hauek dira marketin berriaren 10 oinarriak:


  • Kontzumitzaile da erabakiak hartzen dituena
  • Segmentazioa
  • Erosleak konponbideak bilatzen ditu
  • Banaketa prozesuan arreta handia jarri behar da
  • Eroslea ondo ezaugutu behar da
  • Eskutan ditugun kanal guztiak erabili behar ditugu
  • Metrikak ikertu behar dira
  • Teknologia funtsezkoa da
  • Eroslea poltsikoan sartu behar da
  • Marketin-a enpresaren arlo guztiak barneratzen ditu (baita komunikazio arloak ere)
http://noticias.infocif.es/noticia/los-diez-principios-del-nuevo-marketing 

1 comentario:

Joseba A. Etxebarria dijo...

Eskerrik asko Ane. Ea animatzen zaren ezagutza gehiago konpartitzen.