Marketin-plan bat zure enpresaren marketina kudeatzeko modu oso bat da. Marketin-planaren helburua zure erakundearen potentziala ahalik eta gehien aprobetxatzea da, zure produktuak, zure zerbitzua eta, oro har, zure negozioa merkaturatzeko moduari buruzko ikuspegi orokorra eskainiz.
Ikasgaian zehar marketin plan hau egiten ikasi dugu, baina etorkizun batean hau aurkezteko hainbat modu daudela ere jakitea interesgarria deritzogu.
Marketin-planaren aurkezpen on batek bermatu behar du denek ulertuko dutela enpresak zer lortu nahi duen eta zer lor dezakeen bere marketinaren bidez, bai eta nola eta nola lortuko diren helburu horiek.
Marketin-plan bat nola aurkeztu pentsatzen ari bagara, aukera eta estilo desberdinak daude eskuragarri gaur egun. Hainbat aurkezpen-estilo erabil daitezke, eta ikusmenari laguntzeko hainbat baliabide erabil daitezke. Marketin-planaren aurkezpena urrutitik egin daiteke, teknologia Internet gisa edo aurrez aurre erabiliz. Hona hemen erabilienetariko batzuk:
PowerPoint erako aurkezpenak: Diapositibak aurkezteko software ezagunak dira hauek, erabilerrazak eta malguak, marketineko estrategiak eta helburuak bezalako kontzeptu konplexuak azaleratzeko. Softwareak elementu grafiko bat du, binetak animatzeko, grafikoak, argazkiak edo irudiak txertatzeko eta soinu-efektuak gehitzeko aukera ematen duena.
Webgunean oinarritutako aurkezpenak: Marketin-plan bat aurkezteko beste modu bat Internetek eskaintzen du. Horri esker, online bilerak edo telekonferentzia-zerbitzuak egin daitezke. Une zehatz batean, bilerako gonbidatuek aurkezpenerako marketin-plana erakusten duen lineako leku batera sartzeko aukera izango dute. Eta modu aktiboan parte hartu ahal izango dute, haien grafikoak ikusi eta haien elkarrizketa entzun. Aurkezpen horiek aldez aurretik sor daitezke, eta bilera egin arte gorde.
Aurkezpen tradizionalak: Marketin-plan asko modu tradizionalagoan aurkezten dira, baita paperean ere. Bideratzaileak bineta baten eskema zabal dezake eta ahozko deskribapen bat eman karpetaren sekzioei buruz. Inprimatutako aurkezpenak hobetu egin daitezke arbelak eta astoak erabiliz.
Aurkezpena txantiloietan: Txantiloiek gehiegizko lanik gabe eta modu atsegin eta koloretsuagoan planaren xehetasunak osatzeko modua adierazten dute. Gainera, ikus-eduki sortzaile eta erakargarriaren eskaria inoiz baino handiagoa da. Zure entzuleen arreta bereganatu nahi baduzu, aurkezpen diseinu sortzaileak erabil daitezke, grafiko eta irudiekin.
Hauek dira marketin plan bat aurkezteko eskaintzen dizkizugun aukeretako batzuk, aukera gehiago izanez gero, zuen proposamenak irakurtzea eta entzutea gustatuko litzaiguke.
No hay comentarios:
Publicar un comentario